Zwroty i reklamacje

Oferujemy łatwe i komfortowe zwroty gadżetów i bielizny przez Paczkomaty InPost.

 

Wydłużyliśmy czas na dokonanie zwrotu z 14 aż do 100 dni, dzięki czemu masz jeszcze więcej czasu na podjęcie decyzji. W przypadku, gdy dany gadżet czy bielizna nie spełnia Waszych oczekiwań, albo po prostu się rozmyśliliście, dokonajcie darmowego zwrotu. Poniżej znajduje się instrukcja jak to zrobić.

Ważne

Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku bielizny konieczne jest przymierzanie odzieży na własną bielizną i nie odcinanie metek. Natomiast gadżety możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb, czy rozerwanej folii. Produkty brudne, z usuniętymi metkami i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu.

 

Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.


Nasze gadżety są szczelnie zapakowane w oryginalne pudełka producentów

Każde opakowanie jest zabezpieczone naklejoną plombą, producenta lub naszą, której nie da się usunąć bez pozostawienia śladów, lub jest zafoliowane.  Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że nikt wcześniej nie otwierał opakowania, a zamówiony towar jest w pełni higieniczny. Usunięcie plomby lub folii uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

 

VOUCHERY podarunkowe 

VOUCHERY podarunkowe zakupione w naszym sklepie nie podlegają zwrotowi.


Reklamacje

Staramy się prowadzić sprzedaż jedynie gadżetów i bielizny najwyższej jakości. Jeśli jednak jakiś produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta przez N69.pl.

 

Oferujemy dwuletnią gwarancję od daty otrzymania produktu. Masz aż dwa lata na reklamację wadliwej zabawki. Jako jeden z największych sklepów w Polsce jesteśmy w dobrym i stałym kontakcie ze wszystkimi producentami, dzięki czemu reklamacje rozpatrywane są naprawdę szybko! Prowadzimy stały monitoring reklamowanych produktów i staramy się eliminować takie przypadki. 

 

Zwroty, jak i reklamacje są w 100% darmowe! Nie ponosisz żadnych kosztów, a produkt zostanie poddany bezpiecznej dla środowiska utylizacji.


Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

1. Znajdź paragon

Do procesu zwroty bądź reklamacji niezbędna jest kopia paragonu lub numer zamówienia. 

 

W przypadku zwrotu pamiętaj, że plomby nie mogą być zerwane.

 

Upewnij się, że reklamacja jest zasadna. Zawsze możesz skontaktować się ze sklepem, zanim odeślesz produkt. Czasem wystarczy wcisnąć mocniej wtyczkę, sprawdzić ładowarkę lub odblokować Travel Lock.


2. Przygotuj paczkę

Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Nie jest potrzebny żaden specjalny formularz! 

 

W przypadku zwrotu: produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i naruszonych plomb. Naruszenie tych zasad uniemożliwi przyjęcie zwrotu.
Prosimy o takie pakowanie zwracanego towaru, które uchroni go przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie transportu. Produkty uszkodzone podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki, nie podlegają zwrotowi.


3. Zarejestruj zwrot

Zarejestruj zwrot na stronie wygodnezwroty.pl/n69 wybierając z menu sklep n69.pl 

 

To prostsze niż Ci się wydaje! Wystarczy wyszukać sklep N69.pl i wypełnić formularz. Po wygenerowaniu kodu należy umieścić go na paczce (nie trzeba nic drukować!) i udać się do dowolnego paczkomatu. 

 

Przesyłki za pobraniem i do paczkomatów nie będą przez nas przyjmowane. Ne odbieramy również paczek wysłanych do punktu odbioru osobistego, czy innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.


4. Nadaj paczkę zwrotną

Umieść paczkę z etykietą w wybranym przez siebie paczkomacie. Nie zapomnij podać na opakowaniu numeru zwrotu.


5. Czekaj na informacje

Od razu po otrzymaniu Twojej paczki wyślemy Ci e-mailowo numer, pod którym zarejestrowaliśmy zwrot.

 

Zwroty i reklamacje staramy się rozpatrywać jak najszybciej, zajmuje nam to maksymalnie 14 dni. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu wniosku informujemy mailowo.


Pamiętaj

Zwrot nie zostanie przyjęty jeżeli opakowanie gadżetu będzie naruszone nawet jedynie poprzez zdjętą plombę lub usuniętą folię. Zwrot bielizny nie zostanie przyjęty, jeśli będzie ona nosiła ślady używania lub przymierzania i jeśli metki będą usunięte.