n69.pl | Darmowy zwrot aż do 100 dni!

ZWROTY I REKLAMACJE


Szybkie i bezpieczne zwroty InPost

ZWROTY

Jeżeli chciałbyś dokonać zwrotu to pamiętaj, że produkty higieniczne (wibratory, masturbatory itp.) możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb.

Zamiast ustawowych 14 dni, możesz zwrócić produkty do 100 dni.

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

N69.pl | zwroty

REKLAMACJE

N69.pl | reklamacje

Jeżeli produkt przestał działać, możesz go zareklamować u producenta przez N69.PL.

Jako jeden z największych sklepów w Polsce, mamy stały i bardzo dobry kontakt ze wszystkimi producentami. Niestety, czasami ich produkty mogą się nie uruchomić lub przestać działać. Prowadzimy stały monitoring reklamowanych produktów i staramy się eliminować takie przypadki, niemniej czasem coś może się przytrafić.

Nie ponosisz żadnych kosztów, a produkt zostanie poddany bezpiecznej dla środowiska utylizacji!


Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

1. Wypełnij formularz

Wypełnij nasz mini formularz, w przypadku usterki upewnij się, że reklamacja jest zasadna; zawsze możesz skontaktować się ze sklepem, zanim odeślesz produkt. Czasem wystarczy wcisnąć mocniej wtyczkę, sprawdzić ładowarkę lub odblokować Travel Lock.

W przypadku zwrotu pamiętaj, że plomby nie mogą być zerwane.

2. Zarejestruj zwrot

Zarejestruj na stronie szybkiezwroty.pl wybierając z menu sklep n69.pl

Przygotuj paczkę, do zwracanego produktu dołącz formularz i kopię paragonu. Jeżeli reklamujesz towar, pamiętaj, żeby go dokładnie wyczyścić - artykuły brudne/posiadające ślady śluzu itp. nie będą weryfikowane u Producenta.

3. Nadaj paczkę zwrotną

Umieść paczkę z etykietą w wybranym przez siebie paczkomacie. Nie zapomnij podać na opakowaniu numeru zwrotu.

4. Czekaj na informacje

Jak tylko twoja paczka do nas dotrze, zostanie zarejestrowana w systemie i otrzymasz e-mailowo jej numer.

Reklamacje odsyłane są do producentów w celu ich rozpatrzenia. W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojego zwrotu lub reklamacji.

Po zaakceptowaniu otrzymasz 100% zwrotu środków, tą samą metodą płatności, jaką dokonałeś zakupu.

 


Tematy powiązane

Zwrot do 100 dni »