n69.pl | Warunki reklamacji i zwrotu

Warunki reklamacji i zwrotu

 

Jeżeli jakikolwiek zakupiony przez Państwa produkt przestał działać, lub jest uszkodzony i niezdatny do użytku, prosimy przejść poniżej do punktu 1. REKLAMACJE. Jeżeli mają Państwo problem z uruchomieniem to zachęcamy najpierw do kontaktu sklep@n69.pl w wielu przypadkach szybka i fachowa pomoc z naszej strony pozwala zaoszczędzić wysyłania i odsyłania produktu. Produkty wysyłane w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne i być czyste. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające ze stosowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją. Reklamacji nie podlegają również uszczerbki wynikające z naturalnego zużycia produktów podczas ich użytkowania (masturbatory, wibratory, baty itp.)

Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupiony u nas produkt w ciągu 100 dni od daty zakupu prosimy przejść poniżej do punktu 2. ZWROTY. Do pełnowartościowego zwrotu kwoty zakupu, towar nie może nosić śladów użytkowania a w przypadku produktów intymnych (wibratory, kubeczki menstruacyjne, korki analne, masturbatory itp.) plomby muszą pozostać nienaruszone. W przypadku bielizny metki nie mogą być oderwane i nosić ślady użycia.

1. REKLAMACJE

Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Okres gwarancyjny jest liczony od daty wystawienia takiego dokumentu. Jeśli mają Państwo problem z jakimkolwiek produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym prosimy o odesłanie go

POCZTĄ POLSKĄ paczką rejestrowaną

na adres:

Fashion Lab Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep N69.pl
Centrum Handlowe Panorama
Aleja Wincentego Witosa 31/ 115 
00-710 Warszawa

Do paczki proszę dołączyć:

  • ksero paragonu lub faktury
  • wypełniony formularz reklamacji, który można pobrać poniżej

Pobierz formularz reklamacji

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwracamy wszystkie wpłacone środki.

Z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej metody wysyłki niż POCZTA POLSKA. 

Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji reklamacji.


2. ZWROTY

Jako jeden z nielicznych sklepów internetowych, N69.pl wydłuża ustawowy okres z 14 do 100 dni, w którym możecie Państwo zwrócić zakupiony produkt.

Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jeśli więc Kupujący prowadzi działalność gospodarczą i jako dokument sprzedaży otrzymał fakturę, nie przysługuje mu możliwość zwrotu towaru.

Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli plomby opakowania zostały naruszone.

Produkty z naruszonymi plombami lub folią nie podlegają zwrotowi

W przypadku zwrotu bielizny, metka nie może zostać naruszona.

 

Przypominamy, że zwracany towar musi być czysty, nieużywany i bez żadnych zapachów np. perfum, papierosów. 

Sklep po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz produktu od zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności - klient ponosi jedynie koszt odesłania towaru.

Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, tak aby nie zniszczył się podczas dostawy i odesłanie go na adres sklepu stacjonarnego:

Fashion Lab Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep N69.pl
Centrum Handlowe Panorama
Aleja Wincentego Witosa 31/ 115 
00-710 Warszawa

Do paczki proszę dołączyć:

  • ksero paragonu
  • wypełniony formularz odstąpienia od umowy

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Pieniądze za zwracany towar zostaną przelane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do nas, na konto bankowe wskazane przez Państwa w formularzu zgłoszeniowym.

Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji zwrotu.

W przypadku wysłania produktu z naruszoną folią lub plombami, zwrot nie zostanie przyjęty i produkt zostanie Państwu odesłany na adres, lub do Paczkomatu podanego w zamówieniu.


Oświadczamy, że w przypadku reklamacji lub zwrotu nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Nie odbieramy przesyłek kierowanych do Paczkomatów - paczki prosimy nadawać tylko i wyłącznie na wyżej wskazany adres (siedziba naszej firmy).


Plomby bezpieczeństwa i informację o zwrotach

Aby zapewnić naszym klientom 100% pewność, że nasze produkty są nowe, opakowania są zabezpieczone naszymi lub fabrycznymi plombami bądź zafoliowane.
W zależności od produktu plomby mogą być przeźroczyste lub z tzw. hologramem. Ze względu na intymny charakter asortymentu, który oferujemy, chcemy zagwarantować każdemu konsumentowi, że nowy towar jest higienicznie czysty, i że to właśnie klient jest pierwszą osobą, która dotyka artykułu zakupionego w naszym sklepie.
Do każdego zamówienia dołączamy informacją, że towar z uszkodzonymi plombami lub pozbawiony plomb nie podlega zwrotowi. Wszystko to aby zapewnić bezpieczeństwo i satysfakcję naszych nabywców.

n69.pl | plomby i warunki zwrotów


Tematy powiązane

Darmowy zwrot do 100 dni »